Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020

Στρατηγικές Οδοντιατρικού Μάρκετινγκ

Στρατηγικές οδοντιατρικού Μάρκετινγκ. Το οδοντιατρικό μάρκετινγκ δεν διαφέρει γενικά από το ψηφιακό μάρκετινγκ, που είναι το σύνολο των προωθητικών ενεργειών μιας επιχείρησης οι οποίες αφορούν τη χρήση ψηφιακής τεχνολογίας, με σκοπό να έρθει η επιχείρηση σε επαφή με το κοινό της.

Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η έρευνα αγοράς έχει πλέον αλλάξει! Επιπλέον ένα πολύ μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό καταναλωτών, επισκέπτονται το διαδίκτυο για να βρουν τοπικές υπηρεσίες και σε αυτό δεν διαφέρουν και οι οδοντιατρικές υπηρεσίες.

Αν επίσης παραδεχτούμε ότι προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, εδώ είναι από τα πιο σημαντικά:

  1. Είναι φθηνότερο.
  2. Το στοχευμένο μάρκετινγκ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίτευξη συγκεκριμένων δημογραφικών στόχων.
  3. Είναι εύκολο να αφαιρέσετε ή να αλλάξετε ιδέες που δεν λειτουργούν.
  4. Η ανάλυση σας δίνει ποσοτικά μετρήσιμα αποτελέσματα.

Τότε μπορούμε να πούμε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι μόνο χρήσιμο, είναι απαραίτητο! Παρακάτω θα βρείτε μια βασική λίστα με στρατηγικές Οδοντιατρικού Μάρκετινγκ:

1. Δημιουργείστε ένα Οδοντιατρικό Blog.

Η ιστοσελίδα του οδοντιατρείου σας, η οποία θα πρέπει να είναι και δεδομένη, από μόνη της δεν είναι αρκετή.

Εκεί έρχεται να καλύψει το κενό το blog το οποίο είναι συνδεδεμένο με την ιστοσελίδα και σας δίνει την δυνατότητα να μοιραστείτε πολύτιμο περιεχόμενο με τους ασθενείς και εν δυνάμει πελάτες σας.

2. SEO. Διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας.

To «SEO» αποτελεί την συντομογραφία της μεθόδου διαδικτυακού μάρκετινγκ (Search Engine Optimization). Είναι η διαδικασία της προσέλκυσης επισκεψιμότητας μέσω των «οργανικών» (organic) ή «δωρεάν» αποτελεσμάτων αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης, όπως η Google.

Στην ουσία είναι όλες εκείνες οι μέθοδοι και οι τεχνικές που απαιτούνται για να ανέβει η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα, ή και στην πρώτη θέση της Google.

Το SEO έχει πολλά μυστικά, όμως κάποια βασικότατα βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν από όλους είναι τα εξής:

  • Ταχύτητα ιστοτόπου.
  • Ένας ιστότοπος φιλικός προς κινητά
  • Ένας ιστότοπος που είναι ασφαλής (HTTPS έναντι HTTP).
  • Εικόνες με ετικέτες alt (είναι στην ουσία μια περιγραφική φράση που συνδέετε με την εικόνα).
  • Άρθρα και σελίδες ποιοτικού περιεχομένου (με την βοήθεια του blog).
  • Η παρουσία στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
  • Πολλά backlinks από έγκυρους ιστότοπους.

3. Προσθέστε το site σας σε λίστες οδοντιατρικών καταλόγων.

Όπως είπαμε και παραπάνω ένας από τους πολλούς τρόπους να βελτιωθεί το SEO της ιστοσελίδας σας είναι τα backlinks από έγκυρους ιστότοπους.

Τα backlinks δεν είναι τίποτα άλλο παρά σύνδεσμοι που οδηγούν από μια ιστοσελίδα σε μία άλλη.

Τα backlinks θα πρέπει να είναι σχετικά με την ιστοσελίδα σας (οδοντιατρικά sites και blogs) για να έχουν κάποιον αντίκτυπο αλλιώς δεν θα σας κάνουν και καλό γιατί εκτός από το θετικό SEO υπάρχει και το αρνητικό SEO που τιμωρείτε με αλγοριθμική ποινή από τις μηχανές αναζήτησης.

4. Προσθέστε τα στοιχεία της επιχείρησης σας στο Google My Business.

Το Google My Business είναι μια δωρεάν πλατφόρμα στο διαδίκτυο η οποία εμφανίζει αναλυτικές πληροφορίες για μια επιχείρηση σε κάποιον χρήστη όταν εκείνος αναζητά τις υπηρεσίες ή τα στοιχεία σας στη μηχανή αναζήτησης της Google, στους χάρτες καθώς και στο Google+.

Με την υπηρεσία αυτή, εμφανίζεται στην οθόνη ένα πλαίσιο με όλες τις πληροφορίες σας που έχει συλλέξει η Google όπως:

διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας, ωράριο λειτουργίας, φωτογραφίες, κριτικές χρηστών καθώς και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρησή σας.

Το Google My Business λειτουργεί συμπληρωματικά με την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας και σας φέρνει πιο κοντά με τους πελάτες σας.

Για παράδειγμα πολλοί χρήστες του διαδικτύου που ψάχνουν μια επιχείρηση μπαίνουν απευθείας στου χάρτες της google.

Ο λόγος είναι ότι τους εμφανίζετε το Google My Business με όλες τις πληροφορίες καθώς και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρησή σας και με την βοήθεια του GPS του κινητού τους έρχονται εύκολα σε εσάς.

Δεδομένου ότι η οδοντιατρική εργασία δεν είναι κάτι που μπορεί κάποιος απλά να παραγγείλει προς παράδοση..

η επιχείρησή σας πρέπει να έχει την ευκολία και τις οδηγίες μετάβασης στην επιχείρησή σας με την βοήθεια του Google My Business.

5. Xρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ως email marketing.

Αφορά την χρήση του email ως μέσο για την προώθηση και ενημέρωση του αγοραστικού κοινού για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει ο διαφημιζόμενος.

Αν σκεφτείτε ότι ο έλεγχος των email είναι το πρώτο πράγμα που κάνει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων αφού ξυπνήσουν, τότε καταλαβαίνετε πόσο σημαντικό είναι το email marketing.

Στείλτε ενημερωτικά email, πείτε τους μια καλημέρα, υπενθυμίζοντάς τους ταυτόχρονα τα επερχόμενα ραντεβού ή συμβουλές για να διατηρήσουν τα δόντια τους λευκά και υγιή.

Υπάρχουν μερικοί τύποι μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σίγουρα θα πρέπει  να εκμεταλλευτείτε:

  • Υπενθυμίσεις ραντεβού.
  • Υπενθυμίσεις που ενημερώνουν τους ασθενείς ότι έχει έρθει ώρα για ένα τσεκ-απ των δοντιών ή κάποιο καθαρισμό.
  • Τελευταία οδοντιατρικά νέα και σχόλια ειδικών.
  • Συμβουλές για να διατηρήσουν τα δόντια τους λευκά και υγιή.
  • Κριτικές προϊόντων που σχετίζονται με την στοματική υγεία.

Αυτά είναι κάποια χαρακτηριστικά παραδείγματα και σίγουρα μπορείτε να βρείτε πολλά ακόμα.

Εάν δεν μπορείτε να διαθέσετε και να αφιερώσετε χρόνο στο μάρκετινγκ, πρέπει να ορίσετε κάποιον να το κάνει ή να προσλάβετε έναν επαγγελματία καθώς είναι πάρα πολύ σημαντικό!

6. Social Media Marketing

Όπου κι αν κοιτάξει κανείς, στη δουλειά, στο σπίτι, στο δρόμο, θα διαπιστώσει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της ημέρας τους κοιτώντας το κινητό τους και συγκεκριμένα παρακολουθώντας τα social media.

Δε θα μπορούσαν λοιπόν να μην αποτελούν και ένα τρόπο επικοινωνίας των επιχειρήσεων με το κοινό τους και προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους!

Συντάκτης: Dentalpress

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *