5 συμβουλές για να κάνετε το οδοντιατρείο σας πιο επικερδές.
Ο Dr Jeffrey Sherer (Απόφοιτος Οδοντιατρικής Σχoλής του Οδοντιατρικού Ινστιτούτου Leeds της Αγγλίας) και στο άρθρο του που αναρτήθηκε στο dentistry.co.uk διερευνά τους πέντε καλύτερους τρόπους για να βελτιώσετε και να κάνετε πιο επικερδές το οδοντιατρείο σας.
Παρακάτω ακολουθούν μερικές συμβουλές που έχει μάθει τις τελευταίες δύο δεκαετίες εξασκώντας το επάγγελμα του οδοντιάτρου.
1. Συνδέσου στο διαδίκτυο
Η ύπαρξη ενός ιστότοπου θα προσελκύσει νέους πελάτες στην επιχείρησή σας. Είτε σας αρέσει είτε όχι, ένας πιθανός νέος ασθενής είναι πολύ πιθανό να δει τον ιστότοπό σας πολύ πριν τηλεφωνήσει στο οδοντιατρείο για να κλείσει κάποιο ραντεβού.
Πηγαίνετε ένα βήμα παραπέρα! Επιτρέψτε στους ασθενείς να κάνουν online κρατήσεις με περιορισμένες επιλογές ραντεβού.. πχ. Μπορεί να περιλαμβάνουν μια απλή εξέταση του ασθενή, επισκέψεις για καθαρισμό, ραντεβού για πονόδοντο κ.ο.κ.
Ένα από τα μεγάλα οφέλη των online κρατήσεων είναι ότι οι ασθενείς πληρώνουν εκ των προτέρων, οπότε είναι πολύ λιγότερο πιθανό να χάσουν ραντεβού.
Το να κάνετε online κράτηση είναι σαν να έχετε ρεσεψιονίστ και να εργάζεται 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Έρευνες έχουν δείξει ότι πάνω από το 50% των διαδικτυακών κρατήσεων ήταν όταν το οδοντιατρείο είναι κλειστό. Έτσι, όταν κοιμάστε, η επιχείρησή σας εξακολουθεί να λειτουργεί! Διαβάστε ακόμα: Χρειάζομαι ιστοσελίδα για το οδοντιατρείο μου;;
2. Μειώστε τα έξοδα σας
Για ένα επικερδές οδοντιατρείο, σίγουρα το να μειωθούν τα έξοδα είναι πολύ σημαντικό. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μειώσετε τα έξοδα σας.
Σύμφωνα όμως με τον Dr Jeffrey Sherer, ο οποίος θα συνιστούσε να αναζητήσετε τρόπους εξοικονόμησης χρημάτων που δεν θα επηρεάσουν την ποιότητα της υπηρεσίας που παρέχετε.
Μερικοί από τους συνηθισμένους τρόπους είναι τα λειτουργικά έξοδα, αναλώσιμα, η συλλογή απορριμμάτων, ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας – διαδικτύου και λογιστικά τέλη.
Αλλάζοντας επίσης τους παρόχους φυσικού αερίου ή ηλεκτρικής ενέργειας, αυτό θα ισοδυναμούσε με εξοικονόμηση αρκετών χρημάτων ετησίως.
3. Συστάσεις
Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα εξακολουθεί να είναι ένας υπέροχος τρόπος διαφήμισης του οδοντιατρείου σας. Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο μάρκετινγκ που μπορεί να έχετε!
Ικανοποιημένοι ασθενείς φέρνουν άλλους ασθενείς και σύντομα αυτό οδηγεί σε μεγάλη ανάπτυξη.
Με τα χρόνια, οι οδοντίατροι έχουν βρει μια πληθώρα τρόπων να ευχαριστήσουν αυτούς που κάνουν θετικές συστάσεις. Για παράδειγμα, εκπτώσεις για το άτομο που έκανε τη σύσταση, χωρίς αυτό να είναι κακό!
Σύμφωνα όμως με τον Dr Jeffrey Sherer η καλύτερη ανταμοιβή για έναν ασθενή που κάνει θετικές συστάσεις και τελικά φέρνει έναν άλλο ασθενή είναι ένα ευχαριστώ από καρδιάς!
Αυτό κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται πολύτιμοι και ιδιαίτεροι, και είναι πιθανό να τους ενθαρρύνει να κάνουν μελλοντικές καλές συστάσεις για εμάς.
4. Επιπρόσθετες υπηρεσίες
Οι ασθενείς είναι όλο και πιο ενημερωμένοι σχετικά με τις επιλογές που τους προσφέρονται. Το Διαδίκτυο είναι μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών και οι ασθενείς μπορούν να διαβάσουν για τα εμφυτεύματα, την ορθοδοντική κλπ.
Όλο και περισσότεροι ασθενείς αναζητούν θεραπείες για να βελτιώσουν την εμφάνισή τους καθώς και την υγεία των δοντιών τους.
Προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα οδοντιατρικών θεραπειών στο οδοντιατρείο σημαίνει ότι μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερα περιστατικά κάτω από την ίδια στέγη. Αυτό θα σας δώσει ένα πλεονέκτημα έναντι αυτών των που δεν το προσφέρουν.
5. Αναπτύξτε την ομάδα σας
Σύμφωνα με τον Dr Jeffrey Sherer, η συγκέντρωση της σωστής ομάδας ανθρώπων με την κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού είναι πάρα πολύ σημαντική.
Πάντα να υπάρχει ο χρόνος για να εκπαιδεύσετε την ομάδα σας. Αυτό θα σας ωφελήσει μακροπρόθεσμα!