Έχω οδοντιατρείο πρέπει να έχω και μια ιστοσελίδα;
Δεν νοείται στην σημερινή εποχή να υπάρχει επιχείρηση χωρίς ηλεκτρονική παρουσία στο διαδίκτυο. Το ίδιο ισχύει και για ένα οδοντιατρείο φυσικά.
Μια ιστοσελίδα μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη διάφορων στόχων, ο κάθε ένας από τους οποίους είναι πολύ σημαντικός για μια επιτυχημένη επιχείρηση.
Ο κύριος στόχος, τον οποίο κυνηγούν όλες οι εταιρείες, μικρές, μεσαίες ή μεγαλύτερες, σε όποιον κλάδο και αν δραστηριοποιούνται, είναι ένας. Η απόκτηση εισοδήματος!
Λόγοι που ένα οδοντιατρείο χρειάζεται ένα σωστά δομημένο website:
1) Η ύπαρξη ενός ιστότοπου θα προσελκύσει νέους πελάτες στην επιχείρησή σας.
Η διαφήμιση από στόμα σε στόμα εξακολουθεί να είναι ένας υπέροχος τρόπος διαφήμισης του οδοντιατρείου σας. Αλλά να θυμάστε ότι ο τρόπος με τον οποίο οι εν δυνάμει πελάτες σας κάνουν την έρευνα αγοράς τους έχει πλέον αλλάξει.
Και για να είστε ανταγωνιστικοί στη σημερινή αγορά πρέπει να προσαρμοστείτε και στα νέα δεδομένα. Σήμερα η ανάγκη μια επιχείρησης να έχει παρουσία στο Internet είναι επιτακτική ή ακόμα περισσότερο μονόδρομος. Το αποτέλεσμα θα είναι η σημαντική αύξηση του πελατολογίου σας.
Δημιουργείστε ένα Οδοντιατρικό Blog που θα είναι συνδεδεμένο με την εταιρική ιστοσελίδα σας.
Η ιστοσελίδα της επιχείρησης σας από μόνη της όμως δεν είναι αρκετή και εκεί έρχεται να καλύψει το κενό αυτό.. ένα blog το οποίο είναι συνδεδεμένο με την ιστοσελίδα και σας δίνει την δυνατότητα να μοιραστείτε πολύτιμο περιεχόμενο με τους ασθενείς και εν δυνάμει πελάτες σας.
- Ποια είναι η καλύτερη οδοντόβουρτσα για ευαίσθητα δόντια;
- Πόσο συχνά πρέπει να πάω στον οδοντίατρο;
- Μου λείπει δόντι: να βάλω γέφυρα ή εμφύτευμα;
Άρθρα που ψάχνουν ασθενείς στο διαδίκτυο και τους λύνεται τις απορίες εσείς. Εάν δεν το κάνετε, χάνετε πάρα πολλή επισκεψιμότητα που θα μπορούσαν να μετατραπούν σε νέους πελάτες.
Τα άρθρα.. το καλό περιεχόμενο, βελτιώνει το SEO της ιστοσελίδα σας, που σημαίνει καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα της google, που σημαίνει περισσότερη επισκεψιμότητα, που σημαίνει περισσότερους πελάτες!
2) Ένα καλοφτιαγμένο Site φανερώνει επαγγελματισμό.
Και ταυτόχρονα δείχνει στους επισκέπτες ότι το οδοντιατρείο παίρνει την δουλειά στα σοβαρά, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία.
Φαίνεται ξεπερασμένη ή είναι μια μοντέρνα ιστοσελίδα; Εάν η ιστοσελίδα σας φαίνεται ξεπερασμένη, οι επισκέπτες μπορούν να συμπεράνουν ότι έχετε επίσης και ξεπερασμένες πρακτικές!
3) Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Συμπληρώνει την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Social Media Marketing γίνεται ακόμη πιο σημαντικό τώρα που οι άνθρωποι βρίσκονται πάντα σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης.
Η χρήση άρθρων του blog σε ένα μεγάλο ακροατήριο αποτελεί έναν ακόμα τρόπο να αυξήσετε τους δυνητικούς πελάτες σας και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Δείτε Στρατηγικές Οδοντιατρικού Μάρκετινγκ.
Εν κατακλείδι, κατανοούμε τους λόγους για τους οποίους ενδέχεται κάποιος να αντισταθεί στην κατασκευή του:
- Δεν τα πάω και πολύ καλά με την τεχνολογία.
- Είναι πολύ ακριβά.
- Δεν έχω τον χρόνο.
- ή το περίφημο Έχω αρκετή δουλειά και δεν χρειάζομαι.
Η αλήθεια είναι ότι αυτές τις μέρες η δημιουργία μιας ιστοσελίδας είναι ευκολότερη από ποτέ. Δεν κοστίζει πολλά χρήματα και δεν χρειάζεται κάποιος να είναι προγραμματιστής.
Το σίγουρο είναι ότι μόνο θετικά μπορεί να προσφέρει!